رویه‌های بازگرداندن کالا

exchange

رویه بازگرداندن کالا

7 روز ضمانت بازگشت

رضایتمندی و آسودگی خاطر مشتریان از اهداف اصلی فعالیت وب سایت تخصصی کالابرج بوده و تلاش این مجموعه در راستای ارائه کالاها با شرایط مطلوب و مورد انتظار    مشتریان می‌باشد. با وجود این ممکن است خریداران محترم با مسائل و مشکلات غیر قابل پیش بینی مواجه شوند که از طریق خدمات پس از فروش قابل پیگیری می‌باشد.  کلیه کالاهایی که شامل فرایند ساخت سفارشی می‌شوند، مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا نمی‌شوند. کالابرج برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند 7 روز    فرصت برای بازگشت در نظر گرفته است.

شرایط بازگرداندن کالا

در صورتی که کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

– در صورتی که کالای خریداری شده، ایراد و یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا 7 روز کاری به اطلاع کالابرج برسد. این سرویس اشکالات، ایرادات و یا اشکالات فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست “کاربر” از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابه جایی توسط مشتری، نصب و راه اندازی، تنظیمات، نصب و کاربرد غیر معمول، نگهداری و شرایط استفاده متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنما کالا) را شامل می‌شود.

– در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

در صورتی که کالای ارسال شده با درخواست مشتری مغایرت داشته باشد:

– در صورتی که مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی کالابرج بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– در صورت وجود مغایرت بین کالای ارسالی و کالای درخواستی خریدار، باید حداکثر 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شود.

اگر مشتری از خرید خود انصراف دهد:

– در صورتی که هنوز سفارش ارسال نشده و یا حواله انبار برای محصول صادر نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش وب سایت کالابرج اطلاع داده شود.

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

– در صورت انصراف مشتری از خرید خود، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. لازم به ذکر است کالاهایی که شامل فرایند ساخت یا واردات سفارشی می شوند،از شمول این بند خارج هستند. کالاهایی با استفاده صنعتی و تجاری مانند دیگ چدنی، مشعل های سایز بزرگ، اسپلیت های ایستاده و داکت اسپلیت، فیلتر ها و پمپ های سایز یزرگ و اجناسی از این دست شامل انصراف از خرید نمی شوند. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.، همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

اگر در حین حمل و نقل کالا دچار خسارت شود:

– منظور از خسارت کالا حین حمل و نقل، پیش از تحویل محصول به مشتری می باشد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد محصولات، تحویل به شرکت های باربری معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله ارسالی، بروز هرگونه حادثه هنگام حمل و تحویل کالا در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، به عهده آن شرکت می باشد و شرکت باربری، خسارت را جبران می کند. آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش اطلاع داده شود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– قبل از هرگونه اقدام با کارشناسان پشتیبانی کالابرج تماس گرفته و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کالابرج جداً، خودداری کنید.

– نوشتن توضیحات، آدرس یا زدن برچسب یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد؟

– کلیه کالاها در صورتیکه با بسته بندی اصلی بصورت پلمپ و همراه با تمامی لوازم جانبی باشند، قابل تعویض هستند. هر گونه مورد که باعث مخدوش یا پاره شدن کارتن یا جعبه اصلی کالا و متعلقات آن شود، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد. ارسال اصل فاکتور فروش همراه با کالای مورد نظر الزامی می‌باشد. نوشتن هر گونه آدرس و یا متن بر روی بسته بندی و یا ظواهر کالای اصلی ممنوع بوده و باعث لغو شرایط بازگشت می‌شود.

– در صورتیکه کالاهای خاص فاقد بسته بندی یا کارتن باشند، باید در شرایط سالم از نظر فیزیکی بوده و به تایید کارشناس کالابرج، استفاده ای از آن کالا نشده باشد. هرگونه اتصال یا راه اندازی باعث لغو شرایط تعویض کالا می‌شود.

هزینه‌های ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، مغایرت فنی یا فیزیکی با درخواست مشتری و یا عیوب ظاهری یا فیزیکی به تایید کارشناسان کالابرج برسد، هزینه های ارسال به عهده فروشگاه اینترنتی کالابرج خواهد بود.

– برای واریز هزینه ارسال به حساب مشتری، رسید یا قبض هزینه های برگشت کالا باید به فروشگاه اینترنتی کالابرج ارسال گردد.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن شرایط بازگشت کالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده خریدار محترم خواهد بود.

روند رسیدگی به کالای پس از بازگشت

– پس از بررسی ایرادات عنوان شده بوسیله مشتری توسط کارشناسان کالابرج، اگر ایراد یا مغایرت یا آسیب تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و مشتری می تواند کالای خود را با مدل مشابه و یا دیگر جایگزین کند. در صورت اتمام موجودی کالای درخواستی مشتری، کالابرج بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند. در صورت انتخاب کالا با قیمت دیگر (ملاک مبلغ درج شده در فاکتور می باشد) تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی محاسبه و قبل از ارسال تسویه خواهد شد. اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و کالابرج در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد تعویض کالا به مشتری را می‌پذیرد.

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط کالابرج، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر ده روز کاری زمان خواهد برد. کالابرج تمام تلاش خود را جهت هر چه سریعتر انجام دادن این رویه بکار خواهد بست.

– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسی و فنی واحد خدمات پس از فروش گارانتی اصلی و کالابرج خواهد بود.

کالا هایی که دیده اید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
کالابرج
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
کالابرج