موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دستهبندی زیر انتخاب کنید
7 روز ضمانت بازگشت کالا در این روش نیز وجود دارد. برای مرجوع کردن این اقلام لازم است تا درخواست مرجوعی خود را با تماس پشتیبانی سایت ثبت نمائید. هماهنگی دریافت کالای شما پس از بررسی و تائید توسط واحد خدمات پس از فروش کالا برج، از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. توجه داشته […]
مشاهده توضحیات تکمیلیشما در هر زمان میتوانید با تماس با پشتیبان سایت درخواست مرجوع شدن کالای خود را ثبت نمایید، چنانچه شرایط کالای مرجوعی مطابق با قوانین بازگرداندن کالا باشد درخواست شما ثبت و کالا را به آدرس انبار ارسال مینماید.(هزینه به عهده مشتری خواهد بود و یا از مبلغ فاکتور کسر میشود) پس از دریافت و […]
مشاهده توضحیات تکمیلیکالا برج برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت شماره سفارش یا همان کد شماره سفارش این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید. برای این منظور لازمه قبل از تماس با کالا برج، از طریق آخرین پیامکی که زمان خرید برای شما ارسال شده […]
مشاهده توضحیات تکمیلیدر حال حاضر امکان پرداخت اعتباری در کالا برج غیر فعال میباشد.
مشاهده توضحیات تکمیلی1. با وارد کردن ایمیل یا شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید. 2. روی گزینه “مشاهده حساب کاربری” کلیک کرده و در صفحه”اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی” کلیک کنید. 3. با کلیک روی” قلم ” میتوانید اطلاعات مد نظر خود را ویرایش کنید 4. فقط یادتون نره که وارد کردن اطلاعات صحیح الزامی هست و طبق قوانین سایت در […]
مشاهده توضحیات تکمیلی1. در وب سایت روی گزینه “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید. 2 .شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد نمایید . 3. کد فعالسازی برای شماره همراه شما پیامک میشود، پس از وارد کردن کد تایید ثبت نام انجام می شود. 4. سپس روی گزینه تکمیل حساب کاربری کلیک و اطلاعات خود را تکمیل […]
مشاهده توضحیات تکمیلی